Biblioteca escolar – formació d’usuaris

Durant les dues primeres setmanes del curs 2015-2016 la biblioteca escolar, dins del seu programa, ha realitzat la formació d’usuaris a tots els nens i nenes de primària de l’escola.
Aquesta activitat és una eina que ajuda als nostres alumnes a treure el màxim partit dels serveis de la nostra biblioteca, i també  ens facilita l’atenció de nous usuaris .
De primer a sisè nivell i per grups , l’alumnat ha seguit amb molta atenció les explicacions que s’han donat sobre localització de documents, servei de préstec, concurs de lectura, racons de lectura, etc .
Continuarem treballant  amb l’objectiu  d’aconseguir  fer dels nostres alumnes uns bons lectors , capaços d’enriquir-se  dels avantatges que ens aporta la lectura.

[simpleviewer gallery_id=”6″]