Festa del color vermell

El dimecres, 27 de novembre, vam celebrar la festa del color VERMELL.

Va ser una gran jornada i és un bon moment per veure com els nens i les nenes de P3 ja estan perfectament adaptats a la nostra escola i estan aprenent moltes coses a bon ritme.

La festa la vam compartir amb la Llar d’infants Dolors Medina. Ens van acompanyar amb les nenes i nens de P2, amb mestres, avis, pares i mares.

Al començament la Isabel i la Núria ens van fer un petit espectacle de màgia que va tenir de tot: música, cançons, voluntaris… En acabar, els de P3 van cantar la cançó del vermell i després vam anar cap a les aules al berenar que ens va oferir l’AMPA. Un berenar on tot era de color vermell!!! Estem molt contents perquè ens agrada que les famílies entrin a l’escola per veure què estem treballant i ho celebrem.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *