Ens visita l’Anna, de professió policia municipal.

Dimarts dia 12 de febrer ens va visitar l’Anna, de professió policia municipal. A l’Anna la coneixem del programa Educació viària a l’escola.

Li vam fer un seguit de preguntes relacionades amb la seva professió. A continuació li vam explicar com comparàvem els oficis per tal de conéixe’ls més bé, buscant les semblances i les diferències i arribant a les mateixes conclusions; s’ha d’estudiar, es guanyen diners, tenen unes feines concretes i han de fer servir un material propi. Li va agradar com féiem aquesta feina relacionada amb el periodisme.  Vam passar una estona divertida i molt entretinguda. Vam veure l’hora i… ja eren dos quarts tocats!

Li agraïm la col·laboració en el projecte Els oficis que estem desenvolupant els alumnes de 1r.