Els alumnes de 2n fan anar Plickers.

El cicle inicial va introduint diferents eines TIC. Avui toca presentar l’aplicació Plickers. Aquesta App ens permet fer preguntes i avaluar-les al moment. Dins l’àrea de coneixement del medi, desenvolupem projectes a partir dels interessos de l’alumnat. Tant a primer com a segon de cicle inicial, trobem que Plickers és una eina molt bona per avaluar. Ens dóna claredat i rapidesa, afavorint la lectura, la comprensió i també estalviem paper, ja que aquesta eina no en fa servir.

I com es fa? Doncs, els alumnes tenen una targeta en forma de Qr amb els costats nomenats A, B, C i D. Les preguntes tenen l’opció A, B, C i D. L’alumnat ha de col·locar la resposta correcta a dalt. Per exemple, si la resposta correcta és la A, a la targeta la A ha de quedar al costat superior del quadrat.