Ens visita en Jordi, bomber de professió.

Dins el projecte ELS OFICIS que els alumnes de 1r estem desenvolupant, avui dimarts 29 de gener ens ha visitat en Jordi, bomber de professió.

Hem decidit que la millor manera d’aprendre sobre els oficis és convertir-nos en periodistes. D’aquesta manera, a partir de preguntes, aprendrem més sobre els oficis i les feines que fan.

Prèviament a la visita d’en Jordi, hem preparat una sèrie de preguntes sempre a partir dels interessos inicials que tenim.

Vam escriure un total de 20 preguntes que pensem estan relacionades amb el món del bomber i la bombera.

Ha estat una hora molt intensa i molt agradable, tant per les preguntes dels nens i les nenes, com de les respostes d’en Jordi.

Hem de donar les gràcies a en Jordi, per la seva disposició inicial per venir a l’escola i seguidament per aportar-nos una sèrie de respostes que ens han apropat, encara més, a aquelles qüestions que més ens interessen.