Els jocs florals.

Aquest curs tots els nostres alumnes han participat en els cinquens jocs florals de la nostra escola.

Totes les classes d’Infantil van participar amb la presentació de dibuixos i rodolins.

A primària, els nens i les nenes havien de decidir la modalitat a través de la qual volien participar: prosa o poesia.

Totes les obres presentades eren magnífiques i va ser molt difícil per al jurat escollir els millors de cada curs i categoria. L’entrega de premis es va dur a terme dijous dia 14 d’abril per a la tarda i va ser tot un èxit. Els alumnes guanyadors van rebre un llibre com a obsequi.

L’any vinent ens tornarem a trobar units per la literatura!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *