El Pitus Concurs!

Des de la biblioteca escolar s’ha proposat als nens i nenes més grans del centre que participin al “Pitus Concurs”.

Aquest concurs pretén fomentar l’hàbit de la lectura entre els nens i nenes de Cicle Superior de l’escola. Cada alumne que vulgui participar, només cal que llegeixi dos llibres de la col·lecció “Els Grumets” de l’editorial La Galera. Un cop feta la lectura, ha d’emplenar la butlleta de participació al Concurs i tot seguit, dipositar-la a l’urna que trobaran a la biblioteca. La data límit de participació és el dia 28 de març, moment en què no s’acceptaran més butlletes de participació. La comissió de biblioteca de l’escola, revisarà totes les butlletes que hi hagi a l’interior de l’urna de manera que s’asseguri que tots els nens i nenes participants, han complert les bases del concurs.

2014-01-29 11.40.40El dia de Sant Jordi, aprofitant la celebració dels Jocs Florals del centre, una mà innocent extraurà a l’atzar una de les butlletes de l’urna el propietari o propietària de la qual serà el guanyador o guanyadora del “Pitus Concurs”. El premi és un magnífic lot de material escolar per al proper curs 2014-2015.

No hi ha límit de participacions per alumne de manera que aquell nen o nena que llegeixi més llibres, tindrà més probabilitats de guanyar.

Us animem a fer unes bones i entretingudes lectures a casa i a omplir tantes butlletes com vulgueu! Qui sap si tu pots ser el guanyador o la guanyadora! Us esperem a la biblioteca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *