A l’escola celebrem el carnaval

Durant la setmana passada a l’escola vam celebrar el carnaval. Els nens i nenes d’educació infantil van estar elaborant les disfresses durant tota la setmana. Els nens i nenes de cicle inicial van seguir unes consignes: Dilluns: roba negra i vermella; Dimarts: maquillatge marieta cara; Dimecres: antenes al cap; Dijous: ales marieta; Divendres: tot posat. A cicle mitjà es va fer un taller de caretes d’animals i a cicle superior també van estar preparant la disfressa.

Al final, el gran dia va arribar, el divendres, 28 de febrer vam celebrar el carnaval. Podeu veure les nostres fotos si feu clic als següents enllaços:

Pel matí, Educació Infantil i les Llars d’infants Dolors Medina i  la Galereta van fer una rua per l’Av. del Mil·lenari fins al parc del Pinaret on hi va haver balls, cançons i confeti. Els de cicle mitjà van fer animació a la lectura, narració de faules a la biblioteca. Els de cicle superior van acabar la disfressa.

Per la tarda, Cicle Inicial va fer un concurs de disfresses al pati interior. E. Infantil va venir a veure el concurs. Cicle Mitjà i Superior van fer una desfilada al pati exterior de l’escola.

I, perquè tot acabés perfectament, L´AMPA ENS VA OFERIR COCA I XOCOLATA. Va ser un carnaval fantàstic!!!!

La Revista Cambrils es va fer ressò de la nostra celebració:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *