1B guanya el premi Pilarín Bayés

La classe de 1B va guanyar el premi Pilarín Bayés amb el conte “L’escola es fa vella”. El conte explica com, després d’uns desperfectes a l’escola, entre tots: nens, pares… fem el possible per arreglar-la i superar la crisi.
El dimecres, la tutora, la Bea, amb dos nens de la classe: el Nizar i l’Ainhoa, vam recollir el premi al Palau Robert a Barcelona. L’enhorabona als nens i nenes de 1r!! És un premi molt important, s’hi presentaven més de 1200 contes i el nostre va ser un dels guanyadors.

Ara, el nostre conte, juntament amb els altres guanyadors ha estat publicat en un llibre i il·lustrat per la Pilarín Bayés amb un dibuix molt bonic on surt la Torre del port. Us convidem a venir a la Biblioteca i veure el conte. A les imatges podeu veure com la Bea, amb el Nizar i l’Ainhoa, recullen el premi i també una imatge de la portada del llibre:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *