ESCAPE ROOM EDUCACIÓ FÍSICA – dimarts 16 de juny

Bon dia Gueraus! M’agradaria acomiadar aquest estrany curs amb tots vosaltres d’una manera divertida, quina millor forma que fent un ESCAPE ROOM!!!

Com tots sabeu al mes de febrer vam treballar els Jocs Olímpics mitjançant el projecte interdisciplinar de l’escola. Però, aquests, s’han posat en perill degut al virus que ja tots coneixem… serem capaços de salvar-los tots junts?

Per a això haureu de superar diferents reptes físics, proves i endevinalles pels diferents continents del món (Europa, Amèrica, Àfrica, Àsia i Oceania).

Una vegada superats els reptes d’un continent obtindreu una anella Olímpica. Pel que haureu d’aconseguir un total de 5 anelles fins a arribar a una prova final. Si supereu aquesta prova final obtindreu el DIPLOMA OLÍMPIC (del qual m’haureu d’enviar una foto per Telegram o al correu: acollida@escolagueraudepeguera.cat)

No podreu avançar al següent repte si no heu aconseguit endevinar l’anterior.

Qualsevol dubte o problema que tingueu podeu comunicar-vos amb mi per Telegram i us donaré algunes pistes.

Ànim campions, que això s’acaba!

Una super abraçada.

JOAN

Per a accedir al scape room fes clic en el següent enllaç: https://sites.google.com/view/escaperoomsalvemjjoo