Atenció a la diversitat

Al Guerau entenem que atendre a la diversitat és com fer un vestit a mida. Així doncs, l’escola i els mestres que hi treballem hem de ser capaços d’entendre aquesta diversitat, d’acceptar-la i de donar-hi una resposta educativa també diversa, que permeti a cadascun dels nostres alumnes caminar cap al màxim desenvolupament de la seva personalitat. Les agrupacions varien segons les necessitats escolars, afavorint sempre la socialització entre els alumnes.

Per fer això possible, comptem amb els recursos humans per a poder desenvolupar dos projectes paral·lels que treballen coordinats. Per una banda tenim la mestra d’audició i llenguatge i educació especial i, per l’altra, la mestra d’aula d’acollida.