Convivència

La convivència a la nostra escola és un dels pilars en els que es fonamenta l’acció educativa. Parteix d’una visió centrada en les relacions positives entre tots els membres de la comunitat escolar. Donem importància a una comunicació que promou l’escolta activa per comprendre la realitat des de l’educació emocional. La visió principal de la convivència és sentir-nos tots gueraus, fent grup, trobant l’ajuda quan és necessari i acompanyant-nos en els processos personals i familiars. Per això proposem una vinculació afectiva entre l’alumnat i el professorat, on es troben a mig camí el respecte mutu i la confiança,  per construir realitats compartides. Impulsem una  participació activa de la comunitat escolar, amb un resolució creativa dels conflictes que promou la convivència pacífica de tots els seus membres. Les eines per aconseguir-ho són: el projecte de convivència, l’àrea de valors, les activitats dirigides a les famílies, l’espai “Parlem-ne” i l’espai “Escolta’m”.