La tardor arriba al Guerau i celebrem la Castanyada

Aquesta setmana l’AFA de l’escola ha fet arribar la tardor dintre de l’escola Guerau de Peguera.

Ha fet créixer un arbre tardorenc i despullat de fulles allà on abans hi havia una columna i ha sembrat espores perquè,malgrat les escasses pluges, poguessin créixer bolets on refugiar-s’hi cargols i castanyes rialleres.

Per acabar-ho de fer bonic ha incentivat un concurs on ha convidat a tots els nens i nens de l’escola i les seves famílies a fer creacions artístiques de tardor amb els fruits típics d’aquesta temporada. Castanyes i moniatos.

Si voleu veure-ho podeu visitar-ho al vestíbul de l’escola. Però sinó podeu venir, aquí us deixem les fotos perquè pugueu gaudir-ho des de casa.

Moltes gràcies AFA del Guerau per fer que la nostra escola estigui viva i així de bonica!

(Clique la imatge)