PATIS ACTIUS

Des de l’escola sempre hem cregut en la importància de l’espai exterior com un espai d’aprenentatge. Quan estàvem a l’antiga escola ja vam iniciar la transformació del pati amb l’ajuda de tota la comunitat.

Quan ens vam traslladar a la nova escola ens vam trobar amb unes instal·lacions noves que oferien moltes possibilitats, i un pati buit, sense cap element que oferís als infants possibilitats d’aprendre, d’investigar, des satisfer les seves necessitats i curiositats.

Per aquest motiu ens vam formar com a claustre, vam investigar quines eren les necessitats dels infants, i ho vam obrir a la comunitat educativa: infants, famílies i ajuntament.

Vam iniciar un procés de reflexió i vam comptar amb la participació de la Carme Cols i el Pitu Fernàndez (https://elnousafareig.org/) i amb una jornada a l’escola de l’Inara Hasanova (arquitecta paisatgística).

En aquest punt de reflexió i d’haver pensat què és exactament el que volíem al nostre pati, vam iniciar la remodelació tota la comunitat educativa.

Amb l’esforç i entusiasme de tothom el nostre pati comença a tenir l’aspecte que volíem… però això no és tot !!