ESCAPE ROOM EDUCACIÓ FÍSICA – dimarts 16 de juny cicle inicial

Bon dia Gueraus! M’agradaria acomiadar aquest estrany curs amb tots vosaltres d’una manera divertida, que millor forma que fent un ESCAPE ROOM!!!

Com tots sabeu al mes de febrer vam treballar els Jocs Olímpics mitjançant el projecte interdisciplinar de l’escola.

Al següent ESCAPE ROOM haureu de superar 10 proves diferents.

Una vegada superades totes les proves m’haureu d’enviar una foto de l’esportista infiltrat (del qual m’haureu d’enviar una foto per Telegram o al correu: acollida@escolagueraudepeguera.cat)

No podreu avançar a la següent prova si no heu aconseguit endevinar l’anterior.

Qualsevol dubte o problema que tingueu podeu comunicar-vos amb mi per Telegram i us donaré algunes pistes.

Ànim campions, que això s’acaba!

Una super abraçada.

JOAN

Per a accedir al scape room fes clic en el següent enllaç: