Sessió d’aeròbic a l’escola.

El dimarts de la Setmana Verda al matí, els alumnes de Cicle Mitjà hem fet un taller d’aeròbic amb la senyoreta Vanesa.

El taller ha consistit en fer una sessió d’aeròbic sencera. Aquesta sessió ha estat formada per tres parts.

La primera part ha estat un escalfament on hem realitzat una sèrie de moviments articulars i  passos de ball a ritme de la música.

La segona part de la sessió ha estat la part principal on hem après una sèrie de passos de ball que anàvem enllaçant tot formant la coreografia final que hem repetit quatre cops seguits i li hem afegit una “pose” final. La música era molt marxosa i hem ballat de valent!

La tercera part ha estat molt relaxant, hem fet uns estiraments  a ritme d’una cançó més lenta i suau .

Ens ho hem passat molt bé! Aquí a baix, us deixem un recull de fotos. Si les voleu veure cliqueu a la imatge de sota.

Font: https://www.olympiaspafitness.com/baile-moderno-valencia.html