Caminada a Mollerussa CM i CS

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior dins de la Setmana Verda hem fet una excursió a Mollerussa tot caminant. Els de Cicle Mitjà hem visitat el Consell Comarcal on ens han explicat el funcionament i els serveis que dóna el Consell als habitants del Pla d’Urgell. Ens ha visitat l’alcalde de Golmés que alhora és el Vicepresident del Consell, Sr. Jordi Calvís, que molt amablement ha contestat totes les preguntes.  També hem pogut gaudir d’un temps de lectura, veure les novetats de contes i llibres a la Biblioteca de Mollerussa.

Els alumnes de C. S. hem visitat el Museu de Paper i on també hem dut a terme un taller .

Després de dinar a la Plaça Manel Beltran hem pogut gaudir d’una sessió de curtmetratges que ens ha agradat molt.

Amb bona marxa hem retornat a l’escola, un xic cansats però contents del dia que hem gaudit.