Taller de música

Aquest matí hem rebut la visita de l’Eduard, pare de la Mariona de P5 i músic de vocació i professió. Ens ha vingut a fer un taller molt musical.

Ha portat el seu contrabaix, el baix elèctric i quatre ukeleles (dos eren de dues de les seves alumnes d’aquí a l’escola). Ens ha explicat molts conceptes musicals, ens ha ensenyat i presentat com es toquen tots aquests instruments, el seu origen i les seves característiques. Ens ha portat afinadors, metrònoms (moderns i antics) i ens ha fet participar amb ell de la seva passió.

Moltes gràcies, Eduard, per totes les teves explicacions i coneixements i sobretot per transmetre’ns la teva estima per aquest art.