Una visita molt artística

Des de fa uns dies a l’escola vam trobar uns objectes, que no sabíem de qui eren i què significaven. Va ser el dijous 15 de setembre que va venir la Sylvia Tua, l’artista que havia fet les peces d’art que havíem trobat per les nostres escales.

Ella ens va explicat que les obres eren sobre la guerra, i més concretament, de la guerra entre Ucraïna i Rússia. Vam comentar el que faríem amb persones de països en guerra: si els ajudaríem, si els donaríem alguna cosa…

Ens va plantejar la situació de com viu un infant quan es troba en un món de guerres. Vam acabar l’activitat enganxant uns cors a l’obra de la Sylvia Tua que més ens agradava. Ens va agradar molt que vingués a l’escola.

Equip de redacció de 5è

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos.