Treballem l’ODS 6 a Cicle Inicial.

L’alumnat de Cicle Inicial hem estat treballant dins del taller d’ODS de l’àmbit cientificotecnològic aquestes darreres setmanes l’ODS 6: Aigua neta i sanejament. Aquest ODS demana l’accés a l’aigua potable, com també el sanejament i la gestió d’ecosistemes d’aigua dolça, essencials per a la salut humana, la sostenibilitat ambiental i la prosperitat econòmica.

Hem treballat a la classe amb l’alumnat de primer i segon que l’aigua és necessària per a mantenir la vida en el planeta i que és molt important fer un bon ús de l’aigua estalviant-la entre tots i totes. Per a aconseguir-ho hem elaborat uns cartells amb diferents missatges sobre consells per a estalviar aigua i els hem anat a penjar als lavabos de l’escola, als lavabos de llocs públics del poble com als del Centre Cívic i a les diverses fonts que trobem al nostre poble i així intentar conscienciar a la resta d’alumnat de l’escola, comunitat educativa i vilatans de Golmés incidint en la millora i compliment de l’ODS 6.

Us deixem un recull de fotografies. Cliqueu a la imatge.