Sortida de tardor

El divendres, 3 de novembre hem fet la tradicional sortida de tardor de tota l’escola. Aquest any la destinació ha estat l’Aula Rural Horta de Pinyana a Alguaire.
Allà hem pogut gaudir d’un dia excel.lent tot visitant i donant menjar al animalons que viuen a la casa i jugant pels amplis espais.
Hem realitzat els tallers d’elaboració de galetes (els nens i nenes d’educació infantil) i que per cert, han sortit boníssimes, i el d’elaboració de melmelada de poma (els alumnes d’educació primària) de la qual ens hem endut una petita mostra a casa per tal de poder-la tastar.
A la tarda ens han cuit castanyes i ens hem llepat els dits (a més d’embrutar-nos-els una mica).
Ens ho hem passat d’allò més bé!

Aquí podeu veure el recull de fotos.

Sortida de tardor Ed. infantil

Sortida de tardor Ed. primària