Apadrinament lector

L’apadrinament lector és una activitat lectora que la fan tots els alumnes de l’escola.
Cada primer dimecres del mes els padrins lectors llegeixen contes als fillols. Els alumnes de segon a sisè fan de padrins als nens de P3 a primer.
Els padrins llegeixen els contes que han triat els fillols, llegim, mirem les fotos i dibuixos, ens preguntem coses del llibre…, i a més a més ens coneixem amb els petits de l’escola.
Tots ens ho passem molt bé perquè és una activitat divertida i ens agrada ajudar als petits.
Després de l’activitat valorem com ens ho hem passat. Gairebé sempre ens divertim molt.

Equip de redacció de 5è.

Fotos apadrinament lector