Sortida a peu a Mollerussa

L’alumnat de cicle mitjà, utilitzant el voral que es va construir l’any passat, hem anat a Mollerussa a fer dues activitats. La primera relacionada amb el consum responsable, hem fet un taller organitzat per l’empresa “Caprabo” el qual pretén conscienciar l’alumnat sobre la importància que l’acte de la compra té en la salut i en l’entorn. Ha estat una activitat lúdica i educativa on, acompanyats per una dietista – nutricionista, l’alumnat ha pogut fer una compra simulada i així consolidar aprenentatges duts a terme a l’aula.

En la segona hem intentat orientar-nos amb l’ajuda d’un mapa pel polígon industrial, tot un repte!

Després d’aquestes activitats hem anat a agafar forces, hem dinat i hem gaudit d’una estona de temps lliure.