Sortida a Cardona

El divendres passat l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam anar d’excursió a Cardona.  La sortida de final de curs va consistir en la visita del castell dels senyors de Cardona i la muntanya de sal. Durant la visita vam descobrir que la sal ha estat un element molt important i valorat al llarg dels anys, sobretot en aquella zona. Escoltant la història, l’alumnat va quedar fascinat de les vivències que es vivien en aquella època i que ens van explicar.

El temps ens va respectar tota la sortida menys a l’hora de dinar que vam haver d’estar a cobert.

Tot seguit us deixem un recull de fotografies.