Sensibilització del fet migratori a l’escola

Tot el matí del dijous, els i les alumnes de cicle superior, hem estat treballant sobre la migració amb el taller “Història de vida”.

Ha vingut un noi camerunès del projecte “Pagesos Solidaris”. Ens ha explicat moltíssimes coses del seu país: l’educació, l’alimentació, forma de viure, la sanitat… A més a més, ens ha compartit la seva experiència personal des que va marxar del Camerun fins que va arribar a terres lleidatanes.

Tot seguit, després de la xerrada, hem fet un taller de jocs interculturals propis del seu país.

Ens ha agradat molt, hem fet moltes preguntes per saber més coses i ens ho hem passat molt bé practicant els jocs.

Podeu clicar a la imatge següent per veure el que hem fet.