Presentació del violí i la guitarra a 2n

En les darreres sessions de música, l’alumnat de 2n que toca un instrument l’ha vingut a presentar a la resta de companys i companyes.

La Clàudia, que toca el violí, després de mostrar-nos les curiositats d’aquest instrument ens va tocar un parell de peces ben divertides. El Joel ens va presentar la guitarra. Un cop anomenades les parts principals, va tocar peces que l’alumnat coneixia com l’Himne de l’alegria i Do re mi al jardí.

La resta d’alumnat va estar molt atent i encuriosit, gaudint d’aquest moment de música en directe.