Premi concurs de reciclatge El Salt del Duran

Ahir, dimecres 19 de juny a la tarda vam anar a l’edifici del centre cultural de Mollerussa a recollir el premi del primer Concurs de Reciclatge Escolar, que enguany havia organitzat l’Associació Amics i Amigues de la Banqueta de Mollerussa al Salt del Duran. El certamen ha reconegut la millor obra feta amb material reciclat per part dels cinc centres escolars que han participat en aquesta primera edició: l’escola les Arrels, Ignasi Peraire, Pompeu Fabra i el Carme de Mollerussa, i la nostra escola Francesc Arenes, de Golmés.

Hem resultat els guanyadors del concurs amb unes boniques cortines de flors fetes amb ampolles de plàstic i decorades amb altres materials reciclats. Estem molt contents amb el guardó, el qual conservarem durant un any fins que l’any vinent passarem al nou guanyador del concurs. Esperem poder repetir!