Expliquem l’ODS 3 a l’alumnat d’Educació Infantil.

Els i les alumnes de cinquè curs estem treballant els dijous a la tarda un taller sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible. En aquests moments estem centrats en el treball de l’ODS 3: Salut i Benestar.

Hem dedicat unes sessions a informar-nos i elaborar uns cartells explicatius de què fer o quins consells seguir per a  dur una vida saludable: dormir les hores suficients, alimentació saludable, beure molta aigua, exercici físic diari, etc…Hem volgut aprofundir en l’ODS 3 i traspassar els coneixements apresos als nens i nenes d’ I3, I4 i I5 i així explicar-los què poden fer ells i elles en el seu dia a dia per a estar i crèixer saludables i col.laborar així en el cumpliment de l’ODS 3. Vam anar a les seves classes i els vam explicar com havien de fer per a dur una vida sana i saludable.

Cal dir que els nens i nenes d’I3, I4 i I5 van estar molt atents i atentes a les nostres explicacions i es van portar molt bé. Vam gaudir molt exposant-los els nostres treballs!!!

Us deixem un recull de fotografies. Podeu clicar a la imatge.

Equip de redactors i redactores de cinquè.