Ens situem en un plànol!!

Els nens i nenes de 5è vam anar a fer una volta per Golmés. Vam agafar uns mapes del nostre poble i vam anar per totes les cases dels nens i nenes de la classe. Vam estar caminant molt i ens ho vam passar molt bé, però vam acabar rebentats. Per parelles, segons el lloc on vivíem, anàvem fent una ruta. Al plànol senyalàvem de color verd els noms dels alumnes i de color vermell la ruta que fèiem. Al final vam fer una mica tard a l’escola, la qual cosa va ser molt divertida perquè vam anar corrents fins a l’escola.
Va ser diferent poder sortir i per això ho volem compartir amb vosaltres. Cliqueu a la següent foto de Golmés i ens veureu a tots treballant.

Equip de redacció de 5è