Els Mossos d’Esquadra fan una xerrada a Cicle Superior

Començant amb les primeres activitats de la Setmana Verda l’alumnat de Cicle Superior ha assistit a una xerrada a càrrec dels Mossos d’Esquadra, ens ha visitat la Maria. Els i les alumnes de cinquè i sisè han treballat l’assetjament. La Maria ens ha clarificat que hi ha tres tipus d’assetjament, com el social, el verbal i el físic. Ha recomanat a l’alumnat no actuar mai amb violència davant un conflicte sinó parlar amb les mestres i la família per poder-lo solucionar.

L’alumnat s’ha mostrat molt participatiu. Ha sigut una jornada molt profitosa. Agraïm a la Maria la seva predisposició i les seves encertades aportacions.

Podeu clicar per veure les fotos a la següent imatge.