Els alumnes de cicle inicial anem a Lleida

El dimecres 19 de maig els alumnes de cicle inicial vam fer una sortida a Lleida, va ser una sortida plena d’activitats engrescadores per als nens i nenes.

Vam començar el recorregut fent una visita al museu de la Panera, on vam veure com treballen 2 escultors que utilitzen materials de la zona: l’aigua del riu Segre, pomes de Lleida, roques del nostre entorn… A continuació vam anar a l’horta de Lleida concretament als Aromes de Can Rosselló, allí en mig de la natura, el grup d’animació SAC espectacles ens van explicar el conte “Les herbes remeieres de Can Rosselló”, després de visitar el camp d’espígol vam realitzar un taller de bossetes amb aquesta herba aromàtica.

Quan vam acabar de dinar i amb les forces carregades, l’autocar ens va portar a fer escalada i un joc de pistes al Boulder indoor. Els nostres alumnes s’ho van passar genial, una jornada completa i amb activitats per a tots els gustos.