Competició matemàtica a 4t!

Aquest matí l’alumnat de 4t hem fet una competició matemàtica per treballar les multiplicacions i el raonament.

Ens hem organitzat en equips i de forma cooperativa hem resolt reptes matemàtics variats de diferents nivells. Primerament, hem escollit un nom matemàtic per identificar el nostre grup i tot seguit, hem decidit qui serien el secretari i el portaveu de l’equip.

A continuació, hem començat les rondes de reptes i amb el temps marcat per a cada un, 2 minuts, els hem anat analitzant, reflexionant, consensuant i solucionant en grup fins a poder aconseguir resoldre’ls i així sumar punts per a tots els membres de l’equip.

Tots junts, ens hem esforçat i hem gaudit tot aprenent estratègies matemàtiques!