Celebració de les orles de 6è

El passat divendres 12 de juny, els i les alumnes de 6è van celebrar l’acte de les orles al Casal de Golmés, una festa molt especial per acomiadar una etapa plena d’aprenentatges i experiències compartides. Durant l’acte, l’alcalde de Golmés, una mare representant de l’AFA, la directora de l’escola i la seva tutora van dedicar […]

Celebració de les orles de 6è Llegeix més »