Cantata “Florinda, la vaca pallassa”

El divendres 15 de març va tenir lloc al pavelló municipal d’ El Palau d’Anglesola X edició del Cantem, amb la cantata “Florinda, la vaca pallassa”.

En aquesta edició els alumnes de 17 escoles del Pla d’Urgell i la Jove Orquestra de Cambra de l’Escola de Música de Mollerussa, sota la gran batuta de Josep Miquel Mindan, ens vam reunir a El Palau d’Anglesola per tal de passar una molt bona tarda, assajant i preparant la cantata “Florinda, la vaca pallassa” de Manel Justícia. Després de l’assaig, intens però molt profitós, vam poder berenar i descansar una estona i després vam oferir als pares, familiars, mestres i acompanyants un magnífic concert.

Els alumnes de 4t de la nostra escola vam ser els encarregats, després de tot un trimestre assajant amb moltes ganes de dur a terme aquesta cantata on vam posar música, mitjançant 7 cançons, a la història de la Florinda, una vaca lletera que volia ser pallassa. Un dia arriba un circ a la ciutat i decideix saltar la tanca i complir el seu somni. Va ser una tarda molt bonica i una gran experiència per a recordar.

Cliqueu sobre el cartell de la cantata per tal de veure el recull fotogràfic.