Portes obertes virtuals

Davant l’actual situació sanitària i seguint el protocol de Portes Obertes que ha publicat el Departament d’Educació, l’equip de l’escola Ferran Sunyer hem considerat més adient fer les Portes Obertes d’enguany en format online.

Al web de l’escola trobareu moltíssima informació sobre la nostra escola: podeu veure tots els espais del centre en vídeo i fotos, podeu veure exemples d’horaris de tots els cursos, documentació diversa sobre com fem l’adaptació de la canalla de P3, sobre com treballem de P3 a 6è, etc.

Us animem a que consulteu tota aquesta documentació donat que creiem que us donarà molta informació sobre la nostra escola.

Al marge d’aquesta documentació us proposem tres jornades de portes obertes online. Us heu d’inscriure en la que més us interessi i, si voleu, ens podeu podeu fer consultes sobre l’escola. Un cop tinguem totes les inscripcions a les Portes Obertes agruparem les preguntes per temàtiques i donarem resposta durant la sessió online.

A través del correu electrònic que ens faciliteu rebreu l’enllaç per connectar-vos a la trobada virtual.

Moltes gràcies per l’interès en la nostra escola,
l’equip del Ferran Sunyer

EL 25 DE FEBRER JA HEM REALITZAT LES TRES JORNADES DE PORTES OBERTES PREVISTES