Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

el proper dilluns 5 de novembre comença el procés d’eleccions per la renovació de la meitat dels membres del Consell Escolar del centre, tant del sector mares i pares, com del sector mestres.

En aquest enllaç podeu accedir a tota la informació necessària sobre les eleccions.

En els propers dies us farem arribar informació més detallada del calendari que seguirem aquest curs i dels diferents passos que s’han de seguir en les eleccions al Consell Escolar, tant per votar com si us voleu presentar com a candidats.

Des d’aquí us animen a que participeu activament en aquestes eleccions donat que el Consell Escolar és el màxim òrgan de decisió de l’escola i un dels canals més importants per canalitzar la participació de les famílies.