Butlletí 9/20-21: 16 d’octubre

Evolució curs

Avui es compleix un mes des de l’inici de les classes de tots els grups. Recordem que els infants de P4 i P5 no van poder començar el 14 de setembre i ho van fer el 16.

Superat el primer més, seguim sense cap cas positiu ni cap grup confinat. Les entrades i sortides estan funcionant força bé amb l’ajuda de tothom i, el més important, els nens i les nenes estan bé a l’escola. Tenir alumnes feliços era el principal propòsit de la reobertura del centre.

Així i tot, no podem abaixar la guàrdia i hem d’insistir amb les mesures de seguretat. Fins ara l’escola no està sent un focus de transmissió de la Covid 19 i així hem de seguir. Venen quinze dies que poden ser crítics i entre tots hem d’aconseguir que l’escola segueixi oberta.

Pagament material

Us recordem que durant el mes d’octubre s’ha de realitzar el primer termini de pagament del material. Quan l’hagueu fet, heu de fer arribar el comprovant al tutor o tutora.

En cas de tenir qualsevol problema, poseu-vos en contacte amb secretaria (Elena Godoy). Les hores de visita en principi són dilluns, dimecres i divendres de 9.30 a 10.30 i dilluns i dimarts de 15.15 a 16.15. Recomanem demanar cita.

Dades de contacte

Us recordem les dades de contacte de l’escola:

• Correu electrònic (prioritària): a8063761@xtec.cat  / esc-vicenteferrer-sb@xtec.cat
      • Telèfon: 936526352
      • WhatsApp: 623176902

En aquesta mateixa pàgina podeu consultar el nostre Pla de Comunicació del centre, on teniu detallats els diferents canals i la finalitat de cadascú d’ells.

Previsió en cas de confinament

En cas de confinament, sigui d’un grup o més d’un, tenim previstes les següents actuacions, pel que fa a l’educació primària (etapa obligatòria):

• Cada infant tindrà una videoconferència diària amb el seu tutor o tutora, en grup reduït (8 alumnes aproximadament), a través del Google Meet.
      • Garantim com a mínim una sessió d’anglès a la setmana.
      • Se seguirà amb la programació, treballant els continguts previstos.
      • Es farà alguna tutoria individual si és necessari, sobretot si s’allargués més dels 10 dies previstos per quarantena.

En el cas d’educació infantil, també es faran videoconferències, però atesa l’edat dels infants i que es tracta d’una etapa no obligatòria, no n’hi haurà cada dia. En aquest cas l’objectiu serà bàsicament mantenir el vincle i no pas avançar aprenentatges més “acadèmics”.

En cas d’haver de confinar-se un infant o un grup reduït d’alumnes (no tota la classe), es buscaran mesures per poder mantenir el vincle i que no quedi enrere.