Butlletí 8/20-21: 8 d’octubre

Entrades i sortides al centre

Des de l’equip directiu volem agrair a la gran majoria de famílies la vostra col·laboració amb nosaltres a l’hora d’organitzar entrades i sortides, la veritat és que en línies generals està sortint bé. Per tal de millorar encara més, exposem o recordem alguns aspectes que cal tenir en compte tant pel que fa a les entrades com a les sortides:

• A l’hora de venir a recollir als infants, s’ha de recollir-lo a la mateixa vorera on surten els alumnes. El professorat no pot deixar que un nen o nena creui la calçada sense un adult. Només poden fer-ho aquells que tenen autorització per marxar sols del centre.
    • Els horaris d’entrada són una referència per tal que no hi hagi aglomeracions. De vegades, si ja ha entrat tot el torn anterior, s’avança l’accés d’un grup un parell de minuts, tot i que, aquells que venen a l’hora indicada no ho fan tard.
    • Demanem que no vingueu a l’escola molt temps abans de la vostra hora si no és necessari, perquè en alguna de les portes es dóna el cas que hi ha aglomeracions fora del centre durant una estona i ho hem d’intentar evitar. En cas d’arribar abans, podeu esperar el vostre torn una mica allunyats d ela porta d’entrada per evitar que hi hagi massa gent.

Piscina escolar

L’escola va acordar amb l’ajuntament no dur a terme el programa de natació a P4 i P5 per raons de seguretat, atès que la instal·lació on es porta a terme aquesta activitat està oberta al públic en general i la necessitat de fer el trajecte en autocar. Aquesta ha estat la tònica general dels centres públics de Sant Boi i, concretament, de totes les escoles de la nostra zona escolar (Marianao).

No es descarta poder-la fer si la situació epidemiològica millorés, però ara per ara no es contempla aquesta possibilitat.

Recordatoris generals

• Demà, 9 d’octubre és festiu de lliure disposició a tots els centers de Sant Boi i el dilluns 12 ‘octubre és festiu a tota Espanya.
    • Les autoritzacions per les proves PCR les entreguem al Departament de Salut que és qui s’encarrega de gestionar-les, tot i que l’escola es queda un recull de les vostres respostes.
    • En cas que un grup estable hagi de fer quarantena, el període de temps serà de 10 dies i no de 14 com era fins ara. De totes formes, son les autoritats sanitàries les que ho decideixen en cada moment.
    • En cas que un infant tingui símptomes compatibles amb la Covid-19, cal posar-se en contacte amb el CAP i, si li fan PCR, us demanem que informeu al centre. Us posem el quadre de símptomes:

Hem superat una altra setmana sense confinar cap grup. Bon cap de setmana llarg!