Butlletí 10/20-21: 23 d’octubre

Evolució de la situació

Les dades que ens arriben de la pandèmia no són bones i no sembla que millorin. El nostre propòsit és fer de l’escola el lloc més segur possible fora de casa i seguim posant tots els esforços en aquest objectiu. Les pròximes setmanes i mesos, amb les baixades de temperatura i el que això comporta, caldrà extremar les mesures de seguretat.

Recordem alguns aspectes importants:

• Totes les persones de més de 6 anys (alumnes a partir de 1r) han de dur la mascareta en tot moment i posada de manera que tapi barbeta, nas i boca.
      • Cal rentar-se les mans vàries vegades durant la jornada escolar.
      • Els espais tancats han d’estar el màxim de ventilats possible.
      • Cal anar en cura a les entrades i sortides. Demanem respectar el torn i no fer grups ocupant el pas a la vorera.
      • Cap persona pot romandre al centre amb símptomes compatibles amb la Covid-19 ni si n’ha tingut els darrers dies (segons prescripció mèdica)

Gràcies al compromís de tothom i a la bona sort (sabem que ens pot tocar en qualsevol moment) fa sis setmanes que van començar les classes i encara no hem confinat cap grup. Així i tot, tal com us vam explicar, ens hem preparat per donar la millor atenció possible quan es doni el cas.

Consell escolar

El dimecres 21 d’octubre ha hagut una reunió del consell escolar. Els punts més importants a tenir en compte han estat els següents:

• Vistiplau a la programació general del centre per aquest curs 2020-2021, que posteriorment ha estat aprovada per la direcció del centre. Podeu consultar una presentació resum clicant aquí.
      • Valoració positiva del primer mes de curs i confirmació del propòsit de fer tot el possible per mantenir l’escola oberta de forma presencial.
      • S’ha acordat que no es modificaran les composicions del grups estables.
      • S’han deixat en suspens les colònies 2020-2021 a l’espera de com evoluciona la pandèmia.

Menjador

L’escola va sol·licitar el Departament d’Educació una partida econòmica per poder subvencionar la contractació de dos monitors més del menjador per part de l’empresa Control Play. Aquesta partida ens ha estat concedida i l’empresa incorporarà dues persones més a l’equip de monitoratge, de forma immediata.

Colònies 2020-2021

Tal com hem dit en el punt del consell escolar, les colònies s’han deixat en suspens. En la situació actual no podem organitzar-les i esperarem a veure com evoluciona la pandèmia.

S’ha pres el compromís de no donar cap paga i senyal a cap empresa i s’ha pres la decisió de tornar els diners a les famílies que no els van demanar. Per tant, es tornarà 41 € per cada nen o nena de les colònies de l’any passat, sempre que estigui al corrent de pagaments i no se’ls hagi tornat ja.

Si la situació ho permet i es poden organitzar unes colònies aquesta primavera, ja es veuria com es fan els pagaments, si podrien anar tots els grups, etc.