Butlletí 7/22-23:14 octubre

Festa Castanyada

Us informem que l’última setmana d’octubre celebrarem la Castanyada.

A partir de la setmana vinent, podeu portar de casa decoracions de tardor.

El dijous 27, farem panellets a Infantil, cicle inicial i cicle mitjà. Demanarem voluntaris perquè ens ajudeu. Els tutors/es es posaran en contacte des del Classdojo. Vindrà la castanyera a visitar-nos.

El divendres 28, farem concurs de moniatos a Primària.

Per celebrar el Hallowen, els alumnes de 6è faran el túnel del terror. Serà voluntari pels alumnes que vulguin entrar.

Per esmorzar poden portar panellets, castanyes i fruits de la tardor.

Tarda: Trobada al pati de primària tota l’escola a les 15:10h.  Farem ballada de danses com a festa interna de l’escola.

Els alumnes d’Infantil, poden venir disfressats per la tarda de castanyers o castanyeres.

Els alumnes de Primària, durant tot el dia poden venir disfressats de castanyers/es i/o de Hallowen.

Festival hivern

El festival d’hivern serà aquí a l’escola el dia 21 de desembre. Ja us concretarem els horaris més endavant.

Informació AFA

Des de l’AFA comuniquem la composició de la nova Junta de l’AFA 🥳:

Presidenta: Raquel Ojeda
Vicepresidenta: Nereida García
Secretària: Marta Sánchez
Tresorera: Beatriz Flores
Vocal: Marta Ferrer
Vocal: Mayte Garnica
Vocal: Anna Gutièrrez
Vocal: Ana Laguna

Gràcies a tots els assistents de l’Assemblea del passat dilluns! En breu penjarem la presentació a la app mòbil i ens posarem en marxa amb la festa del 10è aniversari de l’escola 🥳.

TOTA L’AJUDA ÉS BENVINGUDA! 🤩 Recordeu que l’AFA som famílies voluntàries que fem tot el possible per a millorar l’experiència escolar als nostres fills 😉

A més a més, recordeu que aquest any (com l’any passat) les famílies de sisè venen la loteria de Nadal al despatxet de l’AFA en aquests dies:

– MATINS:
Dimarts, dimecres i dijous.

– TARDES:
Dimecres i divendres

Loteria AFA:

Els alumnes de 6è seran els encarregats de vendre la loteria de l’AFA com el curs passat.

Horari de vendes:

– MATINS: dimarts, dimecres i dijous.

– TARDES: dimecres i divendres.

Campanya: posa’t la gorra

La campanya “Posa’t la gorra!” arriba a la 22ena edició. Una campanya de sensibilització que ens ajuda a donar a conèixer el càncer infantil i els seus reptes. I alhora ens ajuda a poder tirar endavant tots els projectes d’atenció a les famílies que porta a terme l’AFANOC, com la Casa dels Xuklis o l’atenció psicosocial que realitzem als hospitals de referència com l’Hospital Vall d’Hebron o el SJD Cancer Pediatric Center.

Carta a les famílies

Els que vulgueu participar, podeu donar els diners de la gorra (8€) als tutors/es. L’última setmana d’octubre recollirem els diners.