Butlletí 6/22-23: 7 octubre

Acompanyants sortides

Per a algunes sortides que siguin per Sant Boi, els tutors dels vostres fills i filles us poden demanar que alguns pares/mares s’ofereixin voluntaris per acompanyar-los. Per venir a ajudar, cal que els voluntaris siguin socis de l’AFA.

En el cas que en un dels grups hi hagi molts familiars disposats, els tutors/es faran un repartiment per tal que tots puguin participar al llarg del curs.

Dies de pluja

Us recordem que els dies de pluja podeu entrar a l’escola a recollir els vostres fills/es.

Infantil: tal i com ho feu fins ara.

Primària:

• Les famílies de cicle inicial, us podeu esperar al porxo de l’entrada principal.
  • Les famílies de cicle mitjà i superior, us podeu esperar al porxo del pati.

Festival hivern

Us informem que el festival d’hivern serà aquí a l’escola el dia 21 de desembre. Ja us concretarem els horaris més endavant.

Informació AFA

El dilluns 10 octubre a les 16:30 (al gimnàs de l`escola) farem una Assemblea de socis AFA Escola Vicente Ferrer

Els temes a tractar seran:
– Estat de comptes.
– Renovació de la Junta Directiva. (S’ha de renovar cada quatre anys).
– Comissions de treball (menjador, extraescolars, festes, …)
– Voluntaris festa desè aniversari de l’escola.
Si us plau, Preguem la màxima assistència!!!!

Loteria AFA:

Els alumnes de 6è seran els encarregats de vendre la loteria de l’AFA com el curs passat.

Horari de vendes:

– MATINS: dimarts, dimecres i dijous.

– TARDES: dimecres i divendres.

Campanya: posa’t la gorra

La campanya “Posa’t la gorra!” arriba a la 22ena edició. Una campanya de sensibilització que ens ajuda a donar a conèixer el càncer infantil i els seus reptes. I alhora ens ajuda a poder tirar endavant tots els projectes d’atenció a les famílies que porta a terme l’AFANOC, com la Casa dels Xuklis o l’atenció psicosocial que realitzem als hospitals de referència com l’Hospital Vall d’Hebron o el SJD Cancer Pediatric Center.

Carta a les famílies

Els que vulgueu participar, podeu donar els diners de la gorra (8€) als tutors/es. L’última setmana d’octubre recollirem els diners.

Informació Fundació Marianao:

Durant la propera setmana es realitzen a Sant Boi una sèrie d’activitats en el marc del dia de la Salut Mental (10 d’octubre).

En aquest sentit, informem que l’11 d’octubre, de 18h-19h, hem organitzat conjuntament amb CAP Molí Nou i CAP Vinyets una Xerrada-col·loqui sobre la prevenció del suïcidi obert a públic en general, adults i joves. Aquesta es realitzarà a l’Espai Mercè Rodoreda de la Fundació.