Butlletí 8/22-23:21 octubre

10è aniversari

Us recordem que el dia 11 de Novembre, estem preparant una festa, conjuntament amb l’AFA i amb la col·laboració de l’Ajuntament, per celebrar el 10è aniversari de l’escola. L’AFA està preparant activitats per als nens/es i un servei de bar.

Esperem que pugueu acompanyar-nos en aquesta celebració.

Funció delegats/es

Hem observat que, en alguns grups, el delegat/da rep informacions de casos particulars per traslladar al tutor/a. Per no sobrecarregar a les persones que fan de delegades, us demanem que les qüestions individuals les tracteu directament amb el referent de l’aula i/o l’equip directiu si cal. D’aquesta manera us podrem donar una resposta més ràpida i directa.

La funció dels delegats/des de classe és recordar als grups les informacions importants que surten des de l’escola o de la tutoria per tal d’assegurar-nos que arriben a tothom.

Festa Castanyada

Us informem que la setmana vinent celebrarem la Castanyada.

Us animem a portar de casa decoracions de tardor.

El dijous 27, farem panellets a Infantil, cicle inicial i cicle mitjà.  Vindrà la castanyera a visitar-nos.

El divendres 28, farem concurs de moniatos a Primària.

Per celebrar el Halloween, els alumnes de 6è faran el túnel del terror. Serà voluntari pels alumnes que vulguin entrar.

Per esmorzar poden portar panellets, castanyes i fruits de la tardor.

Tarda: Farem ballada de danses com a festa interna de l’escola.

Els alumnes d’Infantil, poden venir disfressats per la tarda de castanyers o castanyeres.

Els alumnes de Primària, durant tot el dia poden venir disfressats de castanyers/es i/o de Halloween.

Calendari de pagaments

Dilluns quedarà tancat el termini de presentació de les reserves per a les colònies de l’abril.

Encara no s’ha pogut passar el rebut de la reserva de les colònies, ja que estem acabant d’actualitzar els números de compte que ens heu facilitat.

Avisarem una setmana abans de realitzar el gir bancari, demanem disculpes si ens endarrerim més del que teníem previst.

Voluntaris HORT

Necessitem ajuda per a l’hort!!!  Si teniu disponibilitat i us ve de gust donar-nos un cop de mà en el treball de l’hort, us demanem que ens escriviu un correu a l’escola i ens ho feu saber per posar-nos en contacte amb vosaltres.

Us recordem que poden ser familiars dels infants (tiets/es, avis/es…).

Loteria AFA

Recordeu que aquest any les famílies de sisè venen la loteria de Nadal al despatxet de l’AFA  aquests dies:

– MATINS:
Dimarts, dimecres i dijous.

– TARDES:
Dimecres i divendres

Campanya: posa’t la gorra

Recordeu que la setmana vinent recollirem els diners de la gorra (8€). Del dilluns 24 al dijous 27 podeu portar els diners i donar-los al tutor/a si esteu interessats.

La campanya “Posa’t la gorra!” arriba a la 22ena edició. Una campanya de sensibilització que ens ajuda a donar a conèixer el càncer infantil i els seus reptes. I alhora ens ajuda a poder tirar endavant tots els projectes d’atenció a les famílies que porta a terme l’AFANOC, com la Casa dels Xuklis o l’atenció psicosocial que realitzem als hospitals de referència com l’Hospital Vall d’Hebron o el SJD Cancer Pediatric Center.

Carta a les famílies