Butlletí 5/22-23: 30 setembre

Horari a partir d’octubre

Us recordem que, a partir de la setmana vinent i fins a final de curs, l’horari torna a ser l’habitual:

9-12:30h (matí)
15:00-16:30h (tarda)

Viatge 6è Primària

Els alumnes de 6è van marxar diumenge passat a València a les estades d’immersió lingüística que Ministeri d’Educació ens ha atorgat. Tornen demà. Estan gaudint molt i duent a terme moltes activitats, totes íntegres en anglès i que, ben segur, els enriquirà molt.

Agraïm l’acompanyament de la Gisela i el Josep en aquest viatge de tota la setmana.

Esperem que se’ns pugui atorgar de nou aquesta beca els pròxims anys.

Informació AFA

El dilluns 10 octubre a les 16:30 (al gimnàs de l`escola) farem una Assemblea de socis AFA Escola Vicente Ferrer

Els temes a tractar seran:
– Estat de comptes.
– Renovació de la Junta Directiva. (S’ha de renovar cada quatre anys).
– Comissions de treball (menjador, extraescolars, festes, …)
– Voluntaris festa desè aniversari de l’escola.
Si us plau, Preguem la màxima assistència!!!! 😊

A més a més, comentar-vos que la setmana vinent s’inicien les activitats extraescolars. Aquest curs es farà futbol sala i anglès (1r i 2n) els dimecres i els dijous bàsquet i art attack.