Butlletí 6/20-21: 25 de setembre

Horari atenció secretaria o direcció

Per demanar parlar amb direcció cal demanar cita a través dels canals habituals (Correu electrònic, WhatsApp o telèfon).

Si s’han de fer tràmits a secretaria també es recomana demanar cita, així i tot hi ha un horari d’atenció al públic (amb limitació d’aforament, mascareta i distància de seguretat).

L’horari d’atenció de secretaria és el següent:

• Dilluns, dimecres i divendres de 9.30 a 10.30 hores.
        • Dilluns i dimarts de 15.15 a 16.15 hores.

Pagaments curs 2020-2021

La quota de material del curs 2020-2021 és de 130 €.

Al juliol es va fer el primer pagament de 30 € de material inicial (els que tenien pagat el segon trimestre del curs 2019/20 es va fer servir aquest import per aquesta primera quota)

Resten per pagar 100 € de material que es distribuiran en tres pagaments, de la forma següent:

• 34 € durant el mes d’octubre de 2020.
        • 33 € durant el mes de febrer de 2021.
        • 33 € durant el mes d’abril de 2021.

Aquest any, per tal d’estalviar-nos les comissions bancàries de les domiciliacions i evitar el problema que ens ocasiona les devolucions dels rebuts (de vegades dies després del cobrament), us demanarem que feu vosaltres el pagament. Us donem dues possibilitats per a poder-ho fer:

1. Realitzant una transferència al número de compte que us indicarem.
        2. Fent un ingrés al caixer automàtic mitjançant un codi de barres que us facilitarem.

Després, s’haurà de fer arribar el comprovant de pagament al tutor o tutora corresponent.

Aquest any no podem establir un pressupost de sortides. Si programem alguna, us informarem amb antelació perquè pugueu fer el pagament a través del caixer o d’una transferència i entregar-nos el comprovant del pagament, juntament amb l’autorització de la sortida.

Si teniu qualsevol dubte o heu de fer excepcionalment el pagament en efectiu, us heu d’adreçar a secretaria i demanar cita o venir dins l’horari d’atenció al públic.

Aclariment possibles quarantenes

Us enganxem literalment un fragment de les instruccions oficials:

“… els convivents o contactes habituals de persones que hagin estat identificades com a contactes estrets no han de seguir cap mesura especial. És a dir, els germans o germanes d’alumnes que estiguin fent quarantenes, poden assistir a classe amb normalitat.”

Per tant, aquells alumnes que tinguin un germà o germana fent quarantena, sigui en aquest centre o en un altre, poden venir a l’escola. Això és així sempre que aquell germà o germana no doni positiu en un aprova PCR.

Beques menjador en cas de confinament

Quan per raons sanitàries i en el marc de les mesures contra la pandèmia per COVID-19, es prengui la mesura de confinament total o parcial del centre:

• Es facilitarà un menú per emportar a cada alumne/a beneficiari d’ajut de menjador, tots els dies que hagi de romandre en aïllament o quarantena, o els dies de confinament del centre, independentment que l’ajut de menjador concedit sigui parcial o total.
        • El menú per emportar constarà de 1r plat, 2n plat i postres.
        • La família de l’alumne/a haurà de recollir al centre el menú per emportar. En el cas que la família no pugui desplaçar-se a buscar els menús, podrà autoritzar altres persones per recollir-lo en nom seu, mitjançant el document d’autorització corresponent, degudament signat.

Si es dóna el cas, s’enviarà informació més detallada a les famílies afectades.

Autorització PCR

L’altre dia vam repartir l’autorització per a la realització de les proves PCR als alumnes, en cas de ser necessari. En aquest sentit us volíem fer alguns aclariments:

1. S’ha demanat autorització al Departament d’Educació per tal que un familiar pugui acompanyar els infants al realitzar la prova i se’ns ha dit que sí, sempre que es garanteixin les mesures de seguretat establertes i que es tracti d’infants petits. En cas de fer-se una prova d’aquestes aquí, l’escola l’organitzarà de forma que sigui possible aquest acompanyament, a no ser que ens ho prohibís l’autoritat sanitària.
          2. Ara per ara, no s’estan fent proves a centres a la nostra zona. Aquesta setmana hi ha hagut positius a diversos centres públics de Sant Boi i en tots els casos s’ha adreçat a les famílies al CAP corresponent.
          3. Us demanem que per la setmana vinent ens feu arribar aquesta autorització qui encara no l’hagi portat.

Per altra banda, també podria ser que la nostra escola fos designada per fer proves PCR de cribratge a alumnes i professorat. En aquest cas, us informaríem de tots els detalls i del procediment que es portaria a terme.

Us posem un vídeo il·lustratiu que es pot ensenyar als infants en cas que esn hi trobem: