Butlletí 4/22-23: 23 setembre

Autoritzacions hora del lleure

Us recordem que si els vostres fills/es fan ús de l’hora del lleure de la tarda i no els veniu a recollir vosaltres, cal que aviseu i doneu autorització de les persones que ho poden fer a l’empresa del menjador, no serveix el que ens heu notificat a l’escola. En el cas que sigui un imprevist, podeu enviar un correu electrònic: menjadorvicenteferrer@gmail.com.

Celebració desè aniversari de l’escola

Us recordem que el proper 11 de novembre farem un acte institucional a l’escola per celebrar el desè aniversari. Serà a partir de les 16:30h.

En properes Newsletter donarem més detalls però us anem avisant perquè reserveu el dia.

Ens agradaria molt que estiguéssiu presents.

Samarretes de l’escola

Us informem que s’han repartit els tiquets de les samarretes de l’escola per recollir-les a la merceria Multifil de Sant Boi a les famílies que estan al dia dels primers pagaments del curs. Recordeu que allà mateix, podeu adquirir diferents peces de roba esportiva de l’escola, tot i que no és obligatori.

Si teniu qualsevol dubte referent als pagaments, poseu-vos en contacte amb la secretaria de l’escola per tal de resoldre’l.

Encara no hem domiciliat res. No començarem fins l’octubre amb la paga i senyal de colònies. Si teniu pagaments pendents encara poden fer l’ingrés per transferència o al caixer amb els codis de barres que hem enviat.

Loteria AFA

Aquest any, l’AFA ha aconseguit talonaris de la loteria de Nadal amb el número 17912 que coincideix amb el primer dia d’escola de fa 10 anys (17/09/2012).  En principi, la setmana vinent ja estaran disponibles. Posarem un cartell a les entrades.