Butlletí 4/23-24: 15 de setembre

REUNIONS INICI DE CURS

Us recordem les reunions d’inici de curs. És important la vostra assistència. Si no podeu venir, si us plau, aviseu al tutor/a corresponent per tal que ho tingui en compte.

Vigileu: S’ha canviat la reunió de 3r!!

CURS DATA (hora: 17h)
I3 Dilluns 2 d’octubre
I4 Dimarts 26 de setembre
I5 Dimecres, 27 de setembre
1r Dijous, 21 de setembre
2n Dilluns, 2 d’octubre
3r Dimarts, 3 d’octubre
4t Dimarts, 19 de setembre
Dijous, 28 de setembre
Dimecres, 20 de setembre

HORARI DE SECRETARIA

L’horari de secretaria seguirà sent el mateix que el curs passat.

• Dilluns: 9.10h – 10.30h
  • Dimecres: 9.10 – 10.00h
  • Divendres: 15.10h – 16.00h

Especifiquem que aquest horari és parlar amb l’Elena (secretària). L’Edgar, l’administratiu, el podeu trobar en horari de matí i tarda per qualsevol consulta.

PISCINA I4 I I5

Durant la propera setmana, us farem arribar la informació i funcionament referent a la piscina i els pagaments.

L’activitat de piscina comença el dia 6 d’octubre i acaba el 24 de maig.

MISSATGE GRUP DE PETITS

Demanem a les famílies que puguin, ens portin a l’escola caixes de fruita de plàstic, bicis i patinets que ja no es facin servir i que estiguin en bon estat.

SAMARRETA I ROBA DE L’ESCOLA

Tal com us hem informat en altres moments, per a les famílies que estigueu al dia dels primers pagaments de l’escola, us farem arribar el tiquet per recollir la samarreta de l’escola a la botiga Multifil de Sant Boi la propera setmana.  Allà mateix, podreu comprar altres peces de roba esportiva de l’escola. No és obligatori comprar-la però us la recomanem. Si sou socis de l’AFA, s’aplica un 5% de descompte.