Butlletí 3/23-24: 8 de setembre

CALENDARI DEL CURS

Us tornem a adjuntar el calendari del curs.

DILLUNS FESTIU

Recordeu que dilluns vinent, 11 de setembre, és festiu en motiu de la Diada de Catalunya.

SORTIDES DELS ALUMNES

Donat que aquest curs hem fer alguns canvis respecte la sortida dels alumnes, us demanem que si teniu alguna dificultat per recollir a dos o tres alumnes al mateix temps i no us coincideixen les portes, us poseu en contacte amb nosaltres i us informarem de com procedir en aquests casos.

MOSQUITS A L’ESCOLA

Us recomanem que els vostres fills/es vinguin a l’escola aquests dies amb algun tipus d’antimosquits posat, hem notat molta més presència de mosquits del que és habitual.

REUNIONS INICI DE CURS

Us recordem les reunions d’inici de curs. És important la vostra assistència. Si no podeu venir, si us plau, aviseu al tutor/a corresponent per tal que ho tingui en compte.

CURS DATA (hora: 17h)
I3 Dilluns 2 d’octubre
I4 Dimarts 26 de setembre
I5 Dimecres, 27 de setembre
1r Dijous, 21 de setembre
2n Dilluns, 2 d’octubre
3r Dilluns, 25 de setembre
4t Dimarts, 19 de setembre
Dijous, 28 de setembre
Dimecres, 20 de setembre

NOVETAT: a partir d’aquest curs, l’empresa de menjador oferirà servei d’acollida durant les reunions i ho gestionaran ells mateixos. Si esteu interessats en fer-ne ús, us haureu de posar en contacte mitjançant el seu correu electrònic (menjadorvicenteferrer@gmail.com) o bé avisant a la Clara. Per tal que es pugui portar a terme l’acollida, caldrà un mínim de 8 infants. El preu per infant serà de 2,5 € i caldrà avisar, com a màxim, un dia abans. Es preveu que l’acollida sigui d’1h i mitja. Si són alumnes de menjador i/o acollida, el pagament es passarà pel rebut del mes. Si no són usuaris, caldrà pagar-ho prèviament quan s’apuntin.

Per qualsevol dubte, podeu parlar amb la coordinadora presencialment a l’escola o per telèfon 656308568.

HORARI DE SECRETARIA

L’horari de secretaria seguirà sent el mateix que el curs passat.

• Dilluns: 9.10h – 10.30h
  • Dimecres: 9.10 – 10.00h
  • Divendres: 15.10h – 16.00h

MISSATGE DE L’AFA

Benvolgudes famílies.

Us informem que el Divendres 15 de setembre serà l’últim dia per poder apuntar-se a les extraescolars.
Gràcies

SAMARRETA I ROBA DE L’ESCOLA

Tal com us hem informat en altres moments, per a les famílies que estigueu al dia dels primers pagaments de l’escola, us farem arribar el tiquet per recollir la samarreta de l’escola a la botiga Multifil de Sant Boi. Allà mateix, podreu comprar altres peces de roba esportiva de l’escola. No és obligatori comprar-la però us la recomanem. Si sou socis de l’AFA, s’aplica un 5% de descompte.

CÀSTING TV3

El redactor de la productora YouPlanet, s’ha posat en contacte amb nosaltres perquè estan preparant un programa nou per a l’X3, el canal infantil de TV3.

Es tracta d’un nou format televisiu a l’estil MasterChef Junior però de manualitats. Un programa d’entreteniment en el qual nens i nenes d’entre 8 i 14 anys hauran de crear manualitats segons la temàtica que es proposi a cada episodi.

També estan preparant el projecte i busquen nens i nenes que vulguin participar al programa. Han convocat un càsting.

Ens han fet arribar el cartell del càsting per reenviar-ho a les famílies, per si algú s’anima a apuntar-se.

Busquen nens i nenes de tot Catalunya, d’entre 8 i 14 anys, que siguin extrovertits, a qui els agradin les manualitats (no cal que siguin experts), que siguin creatius i amb imaginació, però sobretot, sobretot, que tinguin ganes de passar-s’ho bé.

Què cal fer per inscriure’s? Molt senzill! Cal que enviïn un vídeo de presentació a casting@youplanet.es fent una manualitat i explicant per què volen participar al programa. Que també indiquin al mail un nom i telèfon de contacte de la mare, pare o tutor per posar-se en contacte amb ells.

Important! La data límit per a inscriure’s al càsting del programa és divendres 15 de setembre.