Butlletí 5/23-24: 22 de setembre

SAMARRETA I ROBA DE L’ESCOLA

Per a les famílies que estigueu al dia dels primers pagaments de l’escola, avui els vostres fills/es surten amb el tiquet per recollir la samarreta de l’escola a la botiga Multifil de Sant Boi.

Allà mateix, podreu comprar altres peces de roba esportiva de l’escola. No és obligatori comprar-la però us la recomanem. Si sou socis de l’AFA, s’aplica un 5% de descompte.

DIARIS I REVISTES

Us demanem que, si podeu i teniu per casa, porteu diaris i revistes. Ho necessitem!

MISSATGE DE MARIANAO TÉ COR

Us facilitem l’oportunitat de sessió de gestió de conflictes que ens arriba des de Cuidando de Ti: