Butlletí 3/22-23: 16 setembre

Compra de ventiladors

Us informem que des de l’escola hem fet una compra de ventiladors per a les aules donades les altes temperatures que estem patint aquests dies. Encara ens falten per arribar uns quants.

S’ha fet la demanda al Departament d’Educació per veure si ens doten d’alguns més, però és possible que triguin a donar-nos una resposta.

Calendari actualitzat

Us enllacem el calendari actualitzat.

Celebració desè aniversari de l’escola

Ens alegra informar-vos que el proper 11 de novembre farem un acte institucional a l’escola per celebrar el desè aniversari. Serà a partir de les 16:30h.

En properes Newsletter donarem més detalls però us anem avisant perquè reserveu el dia.

Ens agradaria molt que estiguéssiu presents.

Equip docent de l’escola

Us enviem la imatge de la nova composició de l’equip docent de l’escola. En breu, l’ampliarem amb la resta de professionals que hi intervenen.

Samarretes de l’escola

Us informem que la propera setmana repartirem els tiquets de les samarretes de l’escola per recollir a la merceria Multifil de Sant Boi per a les famílies que estiguin al dia dels primers pagaments del curs. Recordeu que allà mateix, podeu adquirir diferents peces de roba esportiva de l’escola, tot i que no és obligatori.

Si teniu qualsevol dubte referent als pagament, poseu-vos en contacte amb la secretaria de l’escola per tal de resoldre’l.

Divendres: dia de la fruita

Us recordem que els divendres és el dia de la fruita. Els vostres fills/es han de portar a l’escola una peça de fruita per esmorzar.

INFORMACIÓ AFA: IMPORTANT

Les famílies que vulguin ser sòcies de l’AFA han de fer una transferència de 25 € al número de compte següent: ES02-0081-1636-8800-0104-8407

La quota és per família, per tant, són 25 € encara que tingueu més d’un fill o filla a l’escola. Data límit: Novembre 2022

Recordeu posar el nom del nen o nena en l’assumpte de l’ingrés i enviar el comprovant al correu de l’AFA: afa.escolavicenteferrer@gmail.com

Des de l’AFA es convocarà una assemblea la primera quinzena d’octubre per tal de renovar càrrecs i comentar el nou any que comença.

Informació Ajuntament: donació de sang

El Departament de Salut Comunitària ens informa de la propera Campanya de Donació de Sang del Banc de Sang i Teixits de Catalunya amb el suport de l’Ajuntament de Sant Boi.

La campanya de donació de sang es durà a terme a Can Massallera (Cr. Mallorca, 30), els propers dimarts 20 i dimecres 21 de setembre, de 10 a 14 hores i de 17 a 21 hores. Podeu demanar cita en aquest ENLLAÇ. També a donarsang.gencat.cat o per Whatsapp al 677 07 17 56.

PL_BN_DMT6_XS_SG_PL_1080x1520_v1 Sang i Plasma, Sant Boi Ll.

Tallers de parentalitat per a famílies amb infants de 3 a 8 anys

Des del SOAF, Fundació Marianao, ens fan arribar aquesta iniciativa: ”Créixer en família”.
Us la compartim per si és del vostre interès!