Butlletí 2/23-24: 5 de setembre

CALENDARI DEL CURS

Us adjuntem el calendari del curs actualitzat.

INDICACIONS DEL PRIMER DIA

Recordeu que demà, 6 de setembre, iniciem el nou curs escolar. Esperem als vostres fills/es en horari habitual (de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30 h. per a Primària i de 9 a 12:25 i de 15 a 16:25 h. per a Infantil)

Indicacions importants pel primer dia:

I3: Us hem enviat un recordatori al correu electrònic del torn d’adaptació que us toca pel primer dia i el segon. Recordeu que divendres vindran tots junts al matí. Heu d’entrar per la porta d’Infantil a l’hora indicada (carrer Jordi Rubio i Balaguer).

I4 i I5: Entraran a les 9:00 per la porta d’Infantil, com sempre. Atenció: els vostres fills i filles ja entraran sols!! No cal que les famílies els acompanyeu a les entrades (podeu entrar per a recollir-los a les sortides). No patiu que els primers dies estarem unes quantes mestres acompanyant-los. Veureu a les tutores esperant-los a la porta de la nova aula.

Els alumnes de Primària amb germans a Infantil poden entrar, tant al matí com al migdia, per la porta d’Infantil i anar fins a Primària fent servir la porta que comunica el pati amb l’entrada principal. Els indicarem com han de fer.

1r: Els alumnes que passen a primer entraran per la porta principal però, de manera excepcional, el primer dia, a les 9:00 h, entraran per la porta d’Infantil. Allà veureu a la Marisol que els estarà esperant per acompanyar-los a tots/es a la nova aula (primer pis) amb la nova mestra. A la tarda ja entraran per la porta principal tal i com han de fer durant la resta del curs. La sortida la faran cada dia per la mateixa porta.

2n: Entren, com van fer el curs passat, per la porta principal. Han d’anar cap a la nova classe on la mestra els estarà esperant. La sortida la faran per la mateixa porta.

3r, 4t, 5è i 6è: Entren, com van fer el curs passat, per la porta principal. Han d’anar cap a la nova classe on la/el mestra/e els estarà esperant. NOVETAT:  La sortida la faran al porxo de la pista gran. Podreu entrar uns minuts abans per esperar-los accedint per la pista.

TUTORIES CURS 23-24

Us informem dels tutors/es de cada curs. En breu passarem l’organigrama.

I3.- Marisol Casabó i Inma Aliseda

I4.- Susi Asensio

I5.- Fany Sedano i Sílvia Chicón

1r.- Sheila Sànchez

2n.- Montse Martínez

3r.- Cristina Rodríguez i Marina Carmona

4t.- Josep Castell

5è.- Eugènia Vàzquez

6è.- Gisela Sande

GRUPS DE CLASSDOJO

Durant aquest dies, els tutors/es del curs us enviaran per correu electrònic la invitació per entrar al grup de Classdojo del curs per tenir comunicació directe amb els docents del centre.

REUNIONS INICI DE CURS

CURS DATA (hora: 17h)
I3 Dilluns 2 d’octubre
I4 Dimarts 26 de setembre
I5 Dimecres, 27 de setembre
1r Dijous, 21 de setembre
2n Dilluns, 2 d’octubre
3r Dilluns, 25 de setembre
4t Dimarts, 19 de setembre
Dijous, 28 de setembre
Dimecres, 20 de setembre

NOVETAT: a partir d’aquest curs, l’empresa de menjador oferirà servei d’acollida durant les reunions i ho gestionaran ells mateixos. Si esteu interessats en fer-ne ús, us haureu de posar en contacte mitjançant el seu correu electrònic (menjadorvicenteferrer@gmail.com). Ells mateixos us indicaran el preu i la forma de pagament.

HORARI DE SECRETARIA

L’horari de secretaria seguirà sent el mateix que el curs passat.

• Dilluns: 9.10h – 10.30h
  • Dimecres: 9.10 – 10.00h
  • Divendres: 15.10h – 16.00h

MISSATGE DEL MENJADOR

Estimades famílies,

Espero que l’estiu hagi anat molt bé. Nosaltres ja estem de tornada amb les piles més carregades que mai i amb moltes ganes de veure-us a tots i totes.

Com que ja no queda quasi res, us recordem que heu d’enviar la inscripció del menjador al correu menjadorvicenteferrer@gmail.com o bé donar-l’hi en mà la Clara de 9 a 10h.’avui

També en cas de voler fer ús de l’acollida heu de fer arribar la inscripció per les mateixes vies.

Us deixem els dos documents adjunts per facilitar-vos “la feina”.

Recordeu que el dimecres dia 6 ja iniciem els dos serveis.

RESOLUCIÓ DE BEQUES MENJADOR

Us informem que a partir d’avui es podran consultar les resolucions dels ajuts de menjador escolar 2023-2024. Les famílies els podreu consultar mitjançant la pàgina web del consell comarcal https://www.elbaixllobregat.cat/ajuts-menjador-2023-2024 apartat consulta l’estat de la beca.

Si s’escau realitzar un recurs de reposició a la resolució s’haurà de tramitar per la pàgina web: https://www.elbaixllobregat.cat/ajuts-menjador-2023-2024 apartat recurs de reposició, a partir del dia 8 de setembre de 2023.

VAGA

Us informem que alguns sindicats han convocat una vaga d’educació per demà, 6 de setembre. A la nostra escola, de moment, no tindrà molta incidència. Garantirem els serveis mínims.